Wojciech Szymański, absolwent WSIiZ i dyrektor Działu Marketingu Internetowego w firmie Ideo, wydał publikację pt. „Leksykon pozycjonowania” pod patronatem Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Publikacja odzwierciedla bogatą wiedzę teoretyczną i ogromne doświadczenie praktyczne naszego absolwenta.
Autor publikacji do wykonywania zawodu przygotowywał się podczas studiów inżynierskich i uzupełniających na kierunku informatyka w naszej uczelni. Posiada wieloletni staż pracy w środowisku marketingu internetowego. Zdaję sobie sprawę, jak wiele już powstało książek o pozycjonowaniu, w których można odnaleźć nie tylko fachową terminologię, ale też wskazówki i porady, jak wypromować stronę w Internecie. Wiem również, że skarbnicą wiedzy na ten temat jest sam Internet. Jednak nie spotkałem nigdy leksykonu, w którym poświęcono by więcej miejsca tym zagadnieniom. – tak we wstępie leksykonu autor przedstawia swoje motywacje do stworzenia publikacji.
Każdy przedsiębiorca, osoba indywidualna, czy pasjonat w konkretnej materii powinien wiedzieć, jak efektywnie zarządzać pozycjonowaniem swojej strony. „Leksykon pozycjonowania” jest obowiązkowym punktem dla każdej osoby zajmującej się - profesjonalnie lub nie - zagadnieniami SEO w praktyce. Jako jedyny zbiera wszystkie istotne zagadnienia tej tematyki w jednym miejscu, pozwalając na szybkie wyszukanie interesujących informacji i ich dogłębne poznanie.
Serdecznie polecamy lekturę dzieła naszego absolwenta, zachęcamy do poszerzania swojej wiedzy przez studiowanie informacji wyłożonych przez wybitnego specjalistę w swojej branży. Publikację można bezpłatnie pobrać ze strony internetowej ideo.pl.
Uczelnia z największą przyjemnością objęła patronat nad publikacją.
Wszystkich absolwentów zachęcamy do podobnej współpracy i informowania o swoich inicjatywach – dzięki Klubowi Absolwenta wypromujecie swoje pomysły zarówno wśród absolwentów, jak i studentów WSIiZ.